Autor Wątek: www.e-oskar.pl  (Przeczytany 5721 razy)

oskarsuwalki

  • Gość
www.e-oskar.pl
« dnia: 23 Mar, 2008, 08:08:19 »
Ruszyła strona Klubu Kulturystycznego OSKAR www.e-oskar.pl
Serdecznie zapraszam do zakupów online!!!

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5252
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: www.e-oskar.pl
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Mar, 2008, 19:46:03 »
A można prosić więcej info na temat Klubu? Godziny otwarcia, jaki macie sprzęt , ceny karnetów, itp.

oskarsuwalki

  • Gość
Odp: www.e-oskar.pl
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Mar, 2008, 10:06:58 »
Wszystkie informacje dotyczące siłowni są podane na stronce http://www.e-oskar.pl/silownia.php
« Ostatnia zmiana: 24 Mar, 2008, 10:10:15 wysłana przez oskarsuwalki »

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5252
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: www.e-oskar.pl
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Mar, 2008, 11:46:00 »
Właściwie to takiej odpowiedzi się spodziewałem.
Oczywiście widziałem te informacje na stronie, ale liczyłem, że właściciel powie coś więcej, żeby zachęcić do odwiedzenia siłowni.  8)
 

Od niedawna zacząłem chodzić na siłownię, więc ten temat bedzie dla mnie dość interesujący, pod warunkiem , ze będzie można podpytać fachowca - czyli Ciebie o rady dla początkującego "pakera"  ;)

Zatem od początku:

Opis strony wzięty z naszego katalogu:

  Klub kulturystyczny Oskar oraz sklep z odżwykami oferuje: wszechstronnie wyposażoną sale do ćwiczeń o powierzchni 250mkw, opiekę instruktora, różnorodne zestawy ćwiczeń kulturystycznych, odchudzających i rekreacyjnych dla kobiet i mężczyzn. Najbogatszą ofertę odżywek i suplementów w Suwałkach. Praktyczne porady dotyczące używania odżywek


Lokalizacja:
Klub Kulturystyczny OSKAR
ul. Sejneńska 11
16-400 Suwałki
tel. 0600 60 60 61


Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 7.00 - 21.00
sobota 9.00 - 16.00

Cennik:
Trening jednorazowy - 7 zł
Karnet miesięczny  - 66 zł


Wiem, że te informacje są na stronie, ale po to jest forum żeby coś pisać a nie tylko .....klikać  ;)


A teraz pytanie.

Zauważyłem że niektóre osoby robiąc serię powtórzeń podnoszą (lub wypychają) ciężar praktycznie do utraty siły, natomast inni robią np do 10 powtórzeń i dość (nawet jeśli mogliby wycisnąć jeszcze kilka). I tak się zastanawiam, która z tych metod jest prawidłowa lub bardziej efektywna

jeden z wielu

  • Gość
Odp: www.e-oskar.pl
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Mar, 2008, 15:34:45 »
jest taka masa programów ćwiczeń ze nie da sie odpowiedziec akurat dlaczego jet takie zastosowanie -przyjmując że zaobserwowane ćwiczenie jest wykonywane w/g zaleconego programu trenera.Ćwiczenia sa na :mase,siłe,odchudzanie,rzeźbę mięsni ,wytrzymałość i zróznicowane w zalezności od płci ,od osobistych predyspozycji i częstotliwości obecności na siłowni i czy jest powiązanie z basenem ,sauną ,biegami czy tylko sama siłownia . Z zadanego pytania mozna się domyslic ze ta osoba co ćwiczy az do tzw kresu wytrzymałaosi ćwiczy conajmniej na "masę- czyli ze w zalezności od stadium na "pakera"-a ta co wykonuje tylko ilość powtórzen to na wszystko pasuje bo zachodzi pytanie czy takim samym cięzarem czy z progresją ,z jakimi odstępami czasu"-czy ew tylko małymi ciężarkami.Trzeba wiedziec co się chce osiagnąć i najlepiej ustalic z ternerem na siłowni i tylko w/g jego wskazówek cwiczyc -bo samemu każdy może predzej sobie zrobic krzywde czy zniekształcić mieśnie.Tyle wiem jako tylko wieloletni uczestnik i bywalec w siłowniach w Suwałkach -w "oskarze" tez i chwale sobie ten okres ćwiczeń

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5252
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: www.e-oskar.pl
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Mar, 2008, 16:53:51 »
No właśnie, ja trenowałem "na żywioł" . Trochę na jednym sprzęcie, trochę na innym, ani bez programu, ani bez trenera. Chodziło mi właściwie tylko o poprawienie ogólnej kondycji z zrzucenie zbędnego balastu. Trzeba się chyba zastanowić nad rozpisaniem treningu w rozbiciu na poszczególne dni, żeby latem się nie okazało, że bicepsy są większe od klaty  ;D