Autor Wątek: Regulamin działu Ogłoszenia  (Przeczytany 869 razy)

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5254
  • Płeć: Mężczyzna
Regulamin działu Ogłoszenia
« dnia: 11 Sty, 2011, 23:49:54 »
Nowy dział Ogłoszenia powstał z myślą o użytkownikach Forum, którzy chcą zwrócić się do innych użytkowników z: anonsem, ogłoszeniem, komunikatem lub prośbą.

Regulamin działu - (w fazie wstępnej)

1. Ogłoszenia mogą dodać tylko użytkownicy, którzy napisali co najmniej 10 postów na Forum, co odpowiada randze Forumowicz lub wyższej.
2. Treść ogłoszeń nie może mieć charakteru komercyjnego i powinna dotyczyć spraw szczególnych, w których ewentualnej pomocy będą mogli udzielić inni użytkownicy.
3. Nie dodajmy ogłoszeń reklamowych (od tego jest dział Reklama), dotyczących ofert foto (od tego jest Foto-Giełda), ani ogłoszeń tradycyjnych (od tego jest np. serwis Ogłoszenia Suwałki),
4. Każde ogłoszenie powinno być dodane jako odrębny wątek.
5. Jeśli ogłoszenie stanie się nieaktualne - proszę o PW do admina lub moderatora w celu usunięcia.
6. Ogłoszenia pozostające bez odpowiedzi przez 30 dni będą usuwane.

To jest dopiero wstępny Regulamin, który zapewne nie uwzględnia wszystkich aspektów. Ewentualne zmiany będą nanoszone na bieżąco.
« Ostatnia zmiana: 04 Sie, 2011, 18:30:36 wysłana przez noka »