Witam wszystkich użytkowników wspomnianego operatora!
Tv wigry "mam" już od ponad roku i mam kilka uwag do całokształtu działań tej firmy. Po pierwsze: Od samego początku działalności nie został poprawiony sposób przekazu kanału "Discovery World". Chodzi o kilkusekundowe niekiedy częste przerwy spowodowane prawdopodobnie pobieraniem klucza w programie zakodowanym. Mimo że takie klucze istnieją na pewno w innych kanałach, to tam pobierane są w ułamku sekundy, a w "World" dzieje się to tak długo, że dość często rezygnuję z oglądania interesującego mnie programu. Nadmieniam, że niejednokrotnie zwracałem uwagę w biurze operatora na ten fakt, (niestety ustnie) i chyba dlatego zostałem zignorowany. Do dziś ten kanał działa w ten sam sposób tzn. ŹLE! Po drugie: Zwykle po chwilowym zaniku napięcia, czy burzy "padają" na chwilę wszystkie programy i to jest najzupełniej zrozumiałe. Są jednak kanały, np. "Eurosport 2", który po powrocie napięcia nie "wstaje" automatycznie tylko trzeba go (dekoder) ręcznie zrestartować. To też może wydawać się normalne. Ale na pewno normalne nie jest, że obsługa techniczna nawet przez cały dzień po takiej przerwie zupełnie nie panuje nad tym co się dzieje w ich firmie. Rozumiem, że to pewnie czas na kawę, jednak chyba można raz na dzień przejrzeć u siebie dostarczane programy, zorientować się że jest problem i go usunąć.Ostatnio jednak przeszli samych siebie. Po kilkudniowej przerwie w nadawaniu programu "Planete" i "National Geografic" zadzwoniłem do tejże firmy i zgłosiłem swoje pretensje. Otóż pracownik w odpowiedzi powiedział cytuję: "to nie nasza wina tylko dekoderów a innych nie mamy". Kiedy dość jasno wyraziłem swoje stanowisko, przcownik przekazał słuchawkę jak się wyraził "dyrektorowi". Po rozmowie z tym panem, kiedy zacząłem domagać się finansowego zadośćuczynienia za brak tych programów czyli de facto niepełnego wywiązywania się tv Wigry z uwowy abonenckiej usłyszałem cytuję: "to niech pan napisze pisemko". I koniec. Nawet nie było przepraszam... Ale mimo podobno niemożności zlikwidowania problemu (bo tak mi tę sprawę przedstawiono) już po godzinie od mojego telefonu programy zaczęły działać!!! W sierpniu b.r. przez dobry tydzień nie działały kanały ziwiązane z Polsatem np. "Style", czy "Polsat Cafe". Obecnie od tygodnia nie ma programów sportowych dostarczanych przez "Eurosport". Firma zachowuje się jak zwykle. Żadnej rekompensaty, żadnego wyjaśnienia. Reasumując. Działania firmy wg mnie nie mają na celu zadowolenie swoich klientów, tylko wszelkie problemy zgłaszane przez abonentów traktują jako dopust boży i wygląda na to, że my, finansujący tym Panom pensje - przezszkadzamy im w pracy!!! Może Rzecznik Praw Konsumenta coś tu zdziała, bo mam zamiar również tam przedstawić sprawę. Może ktoś komu ten "pan dyrektor" podlega kolokwialnie mówiąc pojedzie mu po premii? W każdym razie obsługa jest pod psem... I to by było na tyle...
Może uzbiera się Nas (tych co mają już dość takiej obsługi) więcej. Piszcie posty. Ja ze swojej strony obiecuję napisać jak będzie się dalej toczyć moja walka z operatorem, bo na pewno "nie odpuszczę"...