Ale czy ustalenie odbiorcy jest rzeczywiście tak ważne?
Jeśli ten pomysł faktycznie zostanie zrealizowany to przy zaoferowanej pomocy firmy PMG Studio mamy tylko jeden dzień zdjęciowy. Na powyższym filmiku z Podlasia widać od razu, że wymagał sporo pracy, a pokazane miejsca została dobrze przemyślna i śmiem twierdzić, że niektóre wręcz inscenizowane. I teraz pytanie - do kogo ów film (o Podlasiu) jest adresowany?
Ja bym bardziej skupił się na celu niż odbiorcy. A cel to jak napisałeś mądra refleksja nad wielowiekową historią miasta, wielokulturowością, architekturą i wieloma innymi aspektami. Adresatami byliby nie tylko "przyjezdni" ale i "tubylcy" , młodzież i starsi, pracujący i bezrobotni - słowem każdy, kto będzie chciał poświęcić chwilę swego czasu.
Podkreślę jednak jeszcze raz - przy jednodniowym ograniczeniu na wykonanie materiału źródłowego, raczej nie pokażemy tego wszystkiego co byśmy chcieli.