Autor Wątek: Biblia - wspólne studiowanie Pisma Świętego  (Przeczytany 12430 razy)

misiolek2

• Gość
Odp: Biblia - wspólne studiowanie Pisma Świętego
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Sty, 2011, 22:16:50 »
pikason ,przepraszam szczerze jesli poczules sie dotkniety.naprawde nie chce nikogo obrazic.ja polemnizuje z trescia a nie z czlowiekiem.i powiem ze interesuje mnie meritum sprawy a nie tematy zastepcze.

Offline Krzysztof

• Weteran
« Odpowiedź #46 dnia: 18 Sty, 2011, 15:14:08 »
Misiołek2 dlaczego pominąłeś mój „ głos” w dyskusji ?  Wskazałem Ci „źródło” Twoich przekonań. Na tej stronie jest taki ciekawy artykuł o Janie Pawle II i Watykanie, o ekumeniźmie prowadzącym do „lucyferyzmu” i wręcz zagłady. Nie znam się na religiach i sektach, ale tematyka New Age nie jest mi tak zupełnie obca, bo akurat ostatnio zebrałem nieco informacji o jednym z prekursorów teozofii, urodzonym w Suwałkach buddyście Aleksandrze Klizowskim.

Offline PIKASON

• MPS S-ki
  • Super Poster
« Odpowiedź #47 dnia: 18 Sty, 2011, 15:35:19 »
Wskazałem Ci „źródło” Twoich przekonań.

Oo dobrze że przypomniałeś , miałem wtedy to przeczytać i zapomniałem  :spoko:

misiolek2

• Gość
« Odpowiedź #48 dnia: 20 Sty, 2011, 17:14:01 »