Autor Wątek: Sprawy organizacyjne  (Przeczytany 14160 razy)

Offline andreak

  • Stały Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 115
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Paź, 2011, 02:32:25 »
Ponieważ jak zapowiedział noka najbliższy konkurs będzie "lajtowy", to na temat następnego, tego ambitniejszego, proponuję coś, co ukaże sposób postrzegania rzeczywistości potencjalnych konkursowiczów. Zatem nie np. "Kościół św. Aleksandra", bo otrzymamy dziesiątki (zakładając sukces frekwencyjny) przedstawień rzeczonego budynku w najróżniejszych konfiguracjach "dobowo-pororokowych"; również nie np. "Zabytki kościelne", bo posypią się najprzeróżniejsze budyneczki (zapewne pięknie sfotografowane, ale niewiele wnoszące), ale już np. "Sakralność", czy "Duchowość" wydaje mi się dość ciekawym wyzwaniem. I pojemnym na tyle, by znalazły się tam prace różnorodne, nie jednorodne, bez wątpienia nieraz zaskakujące, a dzięki temu skłaniające do refleksji. Oczywiście zaproponowana tutaj tematyka "kościelno-sakralna" jest tylko przykładowa. Równie dobrze może to być np. "Przyjaźń" (duże pole do popisu).

Nie mogę się powstrzymać, ale noka sam się "podłożył", a mnie się zrymowało:

Powiedzcie, czy nie mam racji.
Tyrania z elementem demokracji,
to gdy każdy jak chce głosuje,
ale tylko jeden decyduje?
"Źle nazwać rzeczy, to powiększać nieszczęścia świata". - Albert Camus

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4515
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Paź, 2011, 07:43:41 »
Przyjaźń, Duchowość, Sakralność ... piękne byłby to tematy. Wyślesz swoją pracę na taki konkurs? Tak myślałem.

Odnośnie części drugiej Twojej wypowiedzi ... noka się nie podłożył, pisząc o tyrani miałem na myśli m.in. tak uciskanego i ciemiężonego użytkownika jak Ty. Podjerzewałem, że jak zrobię BUM w stół, to nożyce się odezwą, ale żeby aż wierszem pisać? No cóż chyba muszę też wierszem odpowiedzieć  ...

Na Forum, kilku ciągle jadem pluje
Nic im nigdy nie pasuje
Zamiast odejść grzecznie i w pokoju
Siedzą twardo jak muchy na gnoju.



Offline Lingua Latina

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • WODNA PRZYGODA
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #17 dnia: 06 Paź, 2011, 11:39:43 »
Mówimy o konkursie fotograficznym czy już o poetyckim : ) ?

Offline andreak

  • Stały Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 115
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #18 dnia: 06 Paź, 2011, 13:08:46 »
Co do nożyc, które się odezwały... to chyba użyte przez Ciebie. I bez emotikonu przy Twojej wypowiedzi zdaję sobie sprawę z występującej tam żartobliwej prowokacji. Mój wierszyk nie dotyczył Ciebie, czy tego forum. Powstał spontanicznie, jakby na temat, ale nie w temacie, ot tak, sobie a muzom...

A oto dowód sympatii (spostrzeżenia natury ogólnej, bez konkretnego adresata):

Gdy życzliwą uwagę z jadem mylisz,
gdy nad sednem się nie pochylisz,
gdy prawdomówcę wyganiasz precz,
zamiast do przodu, suniesz wstecz.

Ostrze satyry wszak jest po to,
abyś od gówna odróżniał złoto,
a kij w mrowisku po to tkwi wbity,
by rozum nie spał, narcyzmem upity.

Dobrze więc pomnij, amigo drogi,
że gdybyś zapadł kiedyś w sen błogi,
ja cię obudzę, jakem druh zacny,
zawsze obecny, przyjaźnie baczny.

A co do konkursu fotograficznego. Wysłałbym swoją pracę na taki konkurs. Tak myślałeś?
"Źle nazwać rzeczy, to powiększać nieszczęścia świata". - Albert Camus

Offline Lingua Latina

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • WODNA PRZYGODA
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Paź, 2011, 13:26:30 »
eeeee bzdura, żadna prowokacja... Poza tym źle postrzegasz eminotki myśląc, że służą prowokacjom, ot luźna rozmowa, to wszystko : ) Ale jak źle to odczułeś to wiec, że nic złego nie miałem na myśli  :cyk: na zgodę  :P ;D

Offline andreak

  • Stały Bywalec
  • **
  • Wiadomości: 115
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #20 dnia: 06 Paź, 2011, 13:37:22 »
Excuso, Lingua Latina, mea culpa, nie zaznaczyłem, że mój post ślę do noki, nie do Ciebie.
"Źle nazwać rzeczy, to powiększać nieszczęścia świata". - Albert Camus

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4515
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #21 dnia: 06 Paź, 2011, 16:07:06 »
Cytuj
Mówimy o konkursie fotograficznym czy już o poetyckim
Sam już zaczynam się gubić ...

@andreak - bardzo fajny dowód sympatii stworzyłeś, pozwól więc że odpowiem fraszką (mam nadzieję, że podmiot liryczny się nie obrazi)


Utrzymanie porządku - oj trudna to rola
Gdy wciąż widzą narcyza, nie moderatora
Udzielać rad cennych niektórym wciąż chce się
pisząc co im ślina na język przyniesie.

Twą troslkiwą ripostę noka doceni
Choć nóż mu się czasem otwiera w kieszeni
Jak wypowiedzi zawiłe czytać przychodzi
I trudno powiedzieć o co w tym chodzi

Nie jestem ideałem, wszytkim nie dogodzę
Z tego założenia od dawna wychodzę
Krytykę przyjmuję, złośliwości nie lubię
Opinie złośliwców mam głeboko w d.....

Kończę rymowanie, bo nie jestem poetą
Jestem adminem i jest tego zaletą
Że słowo ostatnie i tak należy do mnie
Przyjmij to mój druhu (przyjacielu) godnie.



A teraz wybaczcie, muszę coś napisać prozą.

Klaruje się kolejny pomysł (właściwie już jest prawie dogadany), żeby stworzyć forumową biblioteczkę foto z wydawnictwami Heliona. RED_DRAGON przekazuje zazwyczaj o jeden egzemplarz książki więcej niż potrzeba na konkursowe nagrody. Aktualnie zebrało się kilkanaście ciekawych i bardzo aktualnych pozycji poświęconych fotografii i obróbki zdjęć (w tym jedno wydawnictwo multimedialne).

Komu się poszczęści - będzie mógł wygrać niektóre książki w konkursach, a pozostali użytkownicy będą mogli je po prostu wypożyczyć ze wspomnianej biblioteczki, która będzie prawdopodobnie działała w centrum miasta. W odrębnym wątku będzie spis wydawnictw, krótki opis ich zawartości oraz adnotacja o stanie:  dostępna/wypożyczona. Oferta tylko dla użytkowników Forum i zapewne od rangi wyższej niż "Nowy". 

Jeśli ten pomysł spotka się z zainteresowaniem (czyli będą chętni do wypożyczania), jest duża szansa, że zasoby biblioteczki będą uzupełniane o nowe pozycje.

Tymczasem zabieram się za przygotowanie wątku konkursowego ..... żeby nie było wątpliwości .

Offline Marcinek_94

  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 327
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #22 dnia: 06 Paź, 2011, 16:27:43 »
dobra okej ;)

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4515
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #23 dnia: 06 Paź, 2011, 17:06:26 »

Offline PIKASON

  • MPS S-ki
  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 424
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Mała Szkoła Fotografii - kurs
« Odpowiedź #24 dnia: 05 Lis, 2011, 16:10:57 »
info Post przeniesiony z innego wątku


Opanowanie podstaw sprzętu, a opanowanie podstaw rzemiosła to chyba jednak coś innego. Dlatego warto pójść na spotkanie organizacyjne (przecież nic nie kosztuje) i przekonać się empirycznie i indywidualnie - czy warto chodzić czy to strata czasu.

Pewnie tak  :spoko: zwłaszcza że człowiek uczy się całe życie

Cytuj
Sprawa studia to zagadnienie na inny wątek np. ten -> http://www.forum.suwalki.pl/fotografia/sprawy-organizacyjne/ (ale jakby coś - jestem za  ;D)

No ok, wizaż się załatwi, ciekawe jak sprawa ze studiem bo chyba jako takiego w Suwałkach nie ma i trzeba by improwizować w zaadaptowanym lokalu .
Trzeba to przemyśleć i podliczyć koszty . No i z pewnością otworzyć nowy wątek by tego nie zaśmiecać   ;D
« Ostatnia zmiana: 05 Lis, 2011, 19:29:11 wysłana przez noka »

Offline Marcinek_94

  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 327
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Mała Szkoła Fotografii - kurs
« Odpowiedź #25 dnia: 05 Lis, 2011, 17:36:22 »
Pikason , a u nas jest jakies studio fotograficzne takie wiecie z prawdziwego zdarzenia , ale pomysł popieram ;)

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4515
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #26 dnia: 05 Lis, 2011, 19:31:03 »
Sorki chłopaki, ale przenoszę Wasze posty tutaj, bo "organizowanie" studia to trochę inna tematyka niż kurs.

Offline PIKASON

  • MPS S-ki
  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 424
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #27 dnia: 05 Lis, 2011, 20:28:29 »
Ooo, i dobrze bo wreszcie mogę z czystym sumieniem odpisać  ;D :spoko:

Cytuj
a u nas jest jakies studio fotograficzne takie wiecie z prawdziwego zdarzenia

Z tego co mi wiadomo to nie ma. Jedyne co na miejscu to można wynająć na 1-2 dni jakiś lokal  ( a tego trochę jest ) z dostępem do energii elektrycznej . Statywy, tło , oświetlenie, parasolki rozpraszające i odbijające mam. Więc jak będą chętni to możemy zorganizować własne "warsztaty fotograficzne" . Więc ewentualnie proszę by chętni udzielili się w wątku i zobaczymy co dalej , czy warto będzie załatwiać modelkę ( modela) i wizaż czy nie  ;)

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4515
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #28 dnia: 05 Lis, 2011, 20:32:53 »
Wpisz mnie na listę  :)   mogę pomóc zorganizować to i owo.

Offline PIKASON

  • MPS S-ki
  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 424
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sprawy organizacyjne
« Odpowiedź #29 dnia: 05 Lis, 2011, 21:21:06 »
No pewnie, każda pomoc jest ważna ... zwłaszcza że sam nie lubię być organizatorem czegokolwiek   ;)
Zobaczymy ilu będzie chętnych a w między czasie warto rozglądnąć się w lokalach i kosztach . A wiadomo , dla wielu będzie ważny niewielki koszt . Więc jeśli ktoś ma dostęp do jako takiego  lokalu ( ogrzewanego ) to już super. Modelkę też można taniej załatwić, a najlepiej na zasadach TFP . A może ktoś ma koleżankę chętną do pozowania ...

Wystarczy trochę chęci i sesja wyjdzie "taniutko"  :spoko: