Autor Wątek: Karta SD do NIKON 3100  (Przeczytany 765 razy)

Offline Rafał

• Forumowicz
  • *
Karta SD do NIKON 3100
« dnia: 25 Sty, 2013, 17:54:58 »
Cześć
dostałem od Mikołaja zabawkę o symbolu 3100 i chciałbym zadać forumowym fachowcom parę pytań, chodzi o banały ale dla mnie to magia :) wiem, że jest dużo tematów w necie ale nie ma to jak usłyszeć od "swoich".
Pomóżcie, jaką kartę SD kupić? Chciałbym aby filmiki w miarę dobrze zapisywała i nie kosztowała fortuny. Karty te mają różne klasy (2,4,10), HC, HX, Ultra, Ultra II, Standard,  Extreme,  Mobile, HD Video itd...
Oszaleć idzie kiedy się człowiek nie zna, a drobna pomyłka może być istotna. Nie jest to może wielka kasa, ale wolę się nie nadziać. Myślę, że na początek 8 GB wystarczy - jestem amator ;)

dzięki

p.s. nie znalazłem działu z zapytaniami technicznymi, jeśli jest to proszę przenieść.

Offline Sayer

• Stały Bywalec
  • **
Odp: Karta SD do NIKON 3100
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Sty, 2013, 18:20:23 »
Nie rozumiem na co chcesz się nadziać ?
Kupisz kartę i co nie będzie działać ?
Przy takim aparacie nie robi różnicy jaką kupisz. Zwłaszcza jeżeli jesteś 'amator'.
Najprościej - wchodzisz na allegro - karta SD - 8GB - sortujesz po popularności i masz za 22 zł z przesyłką dobrą kartę.
Co do klasy to im wyższa tym lepsza, a '2' to już nawet chyba nikt nie robi.

Offline Marcinek_94

• Weteran
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Sty, 2013, 18:41:23 »
zwracaj uwgaę na prędkość zapisu i kolego im szybsza tym lepsza ;)

Offline Rafał

• Forumowicz
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Sty, 2013, 18:49:00 »
Sayer, znasz się na tym trochę? Bo trochę to i ja się znam, posortować po popularności i kliknąć kup teraz. Ale chyba te symbole coś znaczą jednak? Dlatego pytam, czy takie HD Video w nazwie to tylko napis czy rzeczywiście "coś więcej".
Jeśli chodzi o markę to jaką polecacie?

Offline noka

• Administrator
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Sty, 2013, 20:00:13 »