Od maja 2015 możliwość rejestracji została wyłączona
1. Rejestracja
Rejestracja konta użytkownika jest jednoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu i deklaracją jego przestrzegania.
Z Forum usuwane są konta użytkowników którzy:
-
naruszają Regulamin,,
-
nie aktywowali konta przez okres
7 dni od daty rejestracji,
-
nie logowali się przez okres
365 dni (nie dotyczy użytkowników od rangi
Stały Bywalec) ,
-
nie napisali żadnego posta w ciągu
3 dni od daty aktywacji konta (jako pierwszy post można napisać np.
Witam w wątku
Powitania).
Na Forum nie ma systemu ostrzeżeń, więc konta użytkowników naruszających Regulamin są od razu usuwane, a adres e-mail blokowany przed możliwością ponownej rejestracji.
Rangi użytkowników zostały opisane w FAQ
2. Zakładanie tematów
Zakładając nowy temat:
- sprawdź, czy nie istnieje już podobny używając funkcji "szukaj",
- wybierz odpowiednią Kategorię i Dział,
- dobierz tytuł w taki sposób, aby krótko i zwięźle charakteryzował jego zawartość,
- nie używaj w tytule znaków specjalnych np.: "" , ? , ! , [ ] , ( ) ... itp.
3. Pisanie postów
Zanim napiszesz post zapoznaj się z zasadami wysyłania wiadomości i używania Kodu
Bulletin Board (BBCode).
Zasady pisania postów:
- jeśli nie wiesz co napisać - nie pisz wcale,
- nie obrażaj innych użytkowników Forum,
- komentuj podglądy, a nie ich autorów,
- pisz zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji,
- formatuj czcionkę tylko po to, by uczynić swój post bardziej czytelnym,
- nie używaj czerwonego koloru czcionki - jest to narzędzie administratora,
- nie używaj emotek w nadmiarze,
- nie pisz samymi WIELKIMI LITERAMI,
- nie spamuj,
jednym słowem - przestrzegaj Netykiety.
Cytaty:Powielając treści z innych stron zwróć uwagę czy nie przekraczasz dopuszczanej definicji cytatu. Cytat powinien być napisany z użyciem odpowiedniego tagu BBCode i zawierać źródło.
Odpowiadając na wypowiedzi innych użytkowników, cytuj tylko tą część do której się odnosisz.
Linki:Linki w postach muszą być opatrzone komentarzem z informacją o linkowanej treści. Posty zawierające tylko linki będą usuwane.
4. Profile
Avatary - żadnej golizny!
Sygnaturki - max. 300 znaków - bez treści komercyjnych.
Grafika i linki w sygnaturce - tylko związane z danym użytkownikiem, pozostałe wymagania i przywileje określone są w FAQ.
5. Administracja
Nad przestrzeganiem Regulaminu czuwają wyznaczeni użytkownicy tj.
Administrator (noka) i
Global Moderator (the_mask).