Autor Wątek: Krótki Regulamin - warto przeczytać.  (Przeczytany 6556 razy)

Offline noka

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5252
  • Płeć: Mężczyzna
Krótki Regulamin - warto przeczytać.
« dnia: 20 Lis, 2007, 20:06:23 »
1. Rejestracja

Rejestracja konta użytkownika jest jednoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu i deklaracją jego przestrzegania.

Z Forum usuwane są konta użytkowników którzy:
- naruszają Regulamin,,
- nie aktywowali konta przez okres 7 dni od daty rejestracji,
- nie logowali się przez okres 365 dni (nie dotyczy użytkowników od rangi Stały Bywalec) ,
- nie napisali żadnego posta w ciągu 3 dni od daty aktywacji konta (jako pierwszy post można napisać np. Witam w wątku Powitania).

Na Forum nie ma systemu ostrzeżeń, więc konta użytkowników naruszających Regulamin są od razu usuwane, a adres e-mail blokowany przed możliwością ponownej rejestracji.   

Rangi użytkowników zostały opisane w  FAQ


2. Zakładanie tematów

Zakładając nowy temat:
- sprawdź, czy nie istnieje już podobny używając funkcji "szukaj",
- wybierz odpowiednią Kategorię i Dział,
- dobierz tytuł w taki sposób, aby krótko i zwięźle charakteryzował jego zawartość,
- nie używaj w tytule znaków specjalnych np.: "" , ? , ! , [ ] , ( ) ... itp. 


3. Pisanie postów

Zanim napiszesz post zapoznaj się z zasadami wysyłania wiadomości i używania Kodu Bulletin Board (BBCode).

Zasady pisania postów:
- jeśli nie wiesz co napisać - nie pisz wcale,
- nie obrażaj innych użytkowników Forum,
- komentuj podglądy, a nie ich autorów,
- pisz zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji,
- formatuj czcionkę tylko po to, by uczynić swój post bardziej czytelnym,
- nie używaj czerwonego koloru czcionki - jest to narzędzie administratora,
- nie używaj emotek w nadmiarze,
- nie pisz samymi WIELKIMI LITERAMI  lub eLoStYLeM,
- nie spamuj,

jednym słowem - przestrzegaj Netykiety.

Cytaty:
Powielając treści z innych stron zwróć uwagę czy nie przekraczasz dopuszczanej definicji cytatu. Cytat powinien być napisany z użyciem odpowiedniego tagu BBCode i zawierać źródło.
Odpowiadając na wypowiedzi innych użytkowników, cytuj tylko tą część do której się odnosisz. 

Linki:
Linki w postach muszą być opatrzone komentarzem z informacją o linkowanej treści. Posty zawierające tylko linki będą usuwane.


3. Profile

Avatary - żadnej golizny!
Sygnaturki - max. 300 znaków - bez treści komercyjnych.
Grafika i linki w sygnaturce - tylko związane z danym użytkownikiem, pozostałe wymagania i przywileje określone są w FAQ.



3. Zgłaszanie WWW

W Dziale Internet zgłaszane strony internetowe powinny:
- być związane z Suwałkami lub Suwalszczyzną,
- zawierać unikatową lub ciekawą treść, fotografie, pomysły, itp;
- mogą być blogami,
- mogą być w budowie, jeśli zgłasza webmaster tej strony,

Opis takiej strony musi mieć charakter informacyjny i być pełny i kompletny. 


4. Reklama

Informacje reklamowe można zamieszczać tylko w przeznaczonym do tego dziale -> Reklama , po zapoznaniu się z odrębnym Regulaminem


5. Administracja

Nad przestrzeganiem Regulaminu czuwają wyznaczeni użytkownicy tj. Administrator (noka) i Global Moderator (the_mask). 
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu oraz wyłączność w jego interpretowaniu. 
Prośby kierowane do użytkowników i oznaczone w ramce "Komentarz administratora" należy traktować na równi z Regulaminem.
Ewentualną polemikę związaną z administrowaniem Forum można prowadzić tylko w temacie Skargi i zażalenia.
« Ostatnia zmiana: 11 Lis, 2011, 09:24:51 wysłana przez noka »